Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 9 από 9 αποτελέσματα

Στάση... στο Βυζάντιο

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Ηγετικές προσωπικότητες

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo – Εντολή επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

«Η εποχή των μεγάλων γεωγραφικών ανακαλύψεων:15ος -16ος αιώνας»

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία

Δημιουργία Γεωμετρικών σχημάτων στη γλώσσα προγραμματισμού logo με χρήση της Δομής Επανάληψης.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Αναγεννησιακός ανθρωπισμός - εξανθρωπισμός του ανθρώπου

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Διαπολιτισμικές ανταλλαγές

ΟΙ ΕΡΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Θρησκεία

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στις δομές δεδομένων Στοίβα και Ουρά με τη βοήθεια του Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η έννοια της μεταβλητής και της λίστας με την βοήθεια του λογισμικού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές