Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 14 αποτελέσματα

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ

Τεχνολογία

Μεταφορές και επικοινωνίες

Τεχνολογία

Εισαγωγή στην έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo – Εντολή επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Δημιουργία παιχνιδιού με το ΜΙΤ AppInvnentor (Πινγκ - Πονγκ).

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Περιβάλλον προγραμματισμού

Δημιουργία Γεωμετρικών σχημάτων στη γλώσσα προγραμματισμού logo με χρήση της Δομής Επανάληψης.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ

Τεχνολογία, Σχεδίαση, Όργανα σχεδίασης

Η Βιομηχανία ως σύστημα παραγωγής

Τεχνολογία, Παραγωγή, Συντελεστές

Η Γάτα που μιλάει

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Ανάλυση και σχεδίαση εφαρμογών

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές