Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 11 αποτελέσματα

Περπατώντας στην Αρχαία Αγορά των Αθηνών

Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Κοινωνική οργάνωση και Καθημερινή ζωή

Δικαιούμαι κι εγώ...

Διαθεματική Ομάδα, Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, Ψυχική Υγεία- Διαπροσωπικές σχέσεις, Διαπροσωπικές σχέσεις, Ξενοφοβία, Ομαδικότητα, Ρατσισμός, Συγκρούσεις, Συνεργασία, Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Περιβάλλον και Ζητήματα κοινωνικών/ανθρώπινων σχέσεων, Ανθρώπινα δικαιώματα και υποχρεώσεις, Αποδοχή διαφορετικότητας, Θεμελιώδεις Αρχές, Ισότητα φύλων και φυλών

Ο μινωικός πολιτισμός

Ιστορία (ΠΕ), Προϊστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Από τα "Νούφαρα" του Μονέ, στο "Παρεκκλήσιο" του Ρόθκο. Το ζωγραφικό έργο στο χώρο.

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Ζητήματα Εικαστικών Τεχνών

Ζώντας και πεθαίνοντας στο Βυζάντιο

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Το πορτραίτο της αρχαίας Ελληνίδας σε Αθήνα και Σπάρτη

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Κοινωνική οργάνωση και Καθημερινή ζωή

Ανακαλύπτοντας το Μινωικό Πολιτισμό

Ιστορία (ΔΕ), Προϊστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Το παιδί και η παιδική ηλικία μέσα από τη Νεοελληνική ζωγραφική

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Ζητήματα Εικαστικών Τεχνών

Σύνθεση: Τα Μορφολογικά στοιχεία της Σύνθεσης

Καλλιτεχνική Παιδεία, Εικαστικά, Ζητήματα Εικαστικών Τεχνών

Mυκηναϊκός πολιτισμός : στην αχλή του μύθου

Ιστορία (ΔΕ), Προϊστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή