Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 14 αποτελέσματα

Εισαγωγή στην έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo – Εντολή επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Δημιουργία παιχνιδιού με το ΜΙΤ AppInvnentor (Πινγκ - Πονγκ).

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Περιβάλλον προγραμματισμού

Δημιουργία Γεωμετρικών σχημάτων στη γλώσσα προγραμματισμού logo με χρήση της Δομής Επανάληψης.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η Γάτα που μιλάει

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Ανάλυση και σχεδίαση εφαρμογών

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στις δομές δεδομένων Στοίβα και Ουρά με τη βοήθεια του Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Αναζήτηση στοιχείων σε μονοδιάστατο πίνακα

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος

Οι εναλλακτικές ταξινομήσεις ενός δισδιάστατου πίνακα στοιχείων και οι εφαρμογές τους για αναζήτηση και εξαγωγή πληροφοριών

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος

Η έννοια της μεταβλητής και της λίστας με την βοήθεια του λογισμικού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές