Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 14 αποτελέσματα

Περπατώντας στην Αρχαία Αγορά των Αθηνών

Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Κοινωνική οργάνωση και Καθημερινή ζωή

Ο μινωικός πολιτισμός

Ιστορία (ΠΕ), Προϊστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Από τα "Νούφαρα" του Μονέ, στο "Παρεκκλήσιο" του Ρόθκο. Το ζωγραφικό έργο στο χώρο.

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Ζητήματα Εικαστικών Τεχνών

Ζώντας και πεθαίνοντας στο Βυζάντιο

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Το πορτραίτο της αρχαίας Ελληνίδας σε Αθήνα και Σπάρτη

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Κοινωνική οργάνωση και Καθημερινή ζωή

Ανακαλύπτοντας το Μινωικό Πολιτισμό

Ιστορία (ΔΕ), Προϊστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Χρήση της εντολής SYMBOL της Locomotive Basic για τη διδασκαλία του Δυαδικού Συστήματος αρίθμησης

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Αναπαράσταση συμβόλων: από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στον Kώδικα ASCII

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Ψηφιακός Κόσμος

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Το παιδί και η παιδική ηλικία μέσα από τη Νεοελληνική ζωγραφική

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Ζητήματα Εικαστικών Τεχνών